Kā nomainīt personīgo informāciju?


Tu vari mainītu visu informāciju, kas redzama Tavā klienta profila sadaļā “Mani dati”, izņemot personas kodu, dzimšanas datumu un vārdu, uzvārdu. Ja šie dati Tev tomēr ir mainījušies, mēs šo informāciju iegūsim paši un atjaunosim līdz ar kredīta izsniegšanu.

Kā nomainīt  telefona numuru?
  1. Ienāc savā klienta profilā ar reģistrēto e-pasta adresi un paroli;
  2. Sadaļā “Mani dati” izvēlies “Mainīt” telefona numuru;
  3. Ievadi savu jauno telefona numuru, uz kuru saņemsi apstiprinājuma kodu;
  4. Ievadi kodu sava lietotāja profila atbilstošajā laukā.

Kā nomainīt e-pasta adresi?
  1. Ienāc savā klienta profilā ar sākotnēji reģistrēto e-pasta adresi (veco e-pastu) un paroli;
  2. Sadaļā “Mani dati” izvēlies “Mainīt” epasta adresi;
  3. Ievadi savu jauno e-pasta adresi, uz kuru saņemsi apstiprinājuma kodu;
  4. Ievadi kodu sava lietotāja profila atbilstošajā laukā.

Kā nomainīt bankas konta numuru? Veic 0.01 EUR pārskaitījumu no sava jaunā bankas konta – maksājuma mērķī norādot – Piekrītu aizdevuma līguma nosacījumiem. Bankas konta maiņa. Mūsu rekvizītus atradīsi šeit.

Kā nomainīt norādītos ikmēneša ienākumus un esošās kredītsaistības?
  1. Ienāc savā klienta profilā ar sākotnēji reģistrēto e-pasta adresi un paroli;
  2. Sadaļā “Mani dati” atjauno informāciju par saviem ienākumiem un kredītsaistībām.
check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px